Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2017 21:54 - Вчера си купих чорапи
Автор: kunkata Категория: Други   
Прочетен: 812 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 28.11.2017 22:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
         Нови.  Не че беше належащо, а от кумова срама. На старите тук-там им се появиха дупчици. Дали от от многото носене /а уж редовно режа ноктите/ или от многото пране с мощни перилни препарати, не знам. Ама се опнах от това, че видиш ли , ако ме поканят на гости и аз взема, че се съглася, може да се наложи да се събуя. Кой би се заинтригувал от каверните на мойте чорапи?
          Какво е това чудо да си сваляш обувките като влезеш някъде? Все едно да накараш някоя фитка да си свали грима, щом прекрачи прага. Ми срамота!
Това си е живо разголване - не може така. Аз не карам никого да се разголва. Само ако иска. Та иде Никулден и викам чакай да се приготвя. И хоп в магазина за нови чорапи.
Леле, умрех да си купя термочорапи. Ама слушах колеги да разправят, че много запотявали. Няма ги пък онези известни хавлиени чорапи, дето попиват всичко. И кво? Реших да си купя чорапи от египетски памук. Сега си ги гледкам и си представям, че са купени от Египет. И се сетих, че лани много ми се ходеше до там да видя мумиите и пирамидите. Обаче една позната ми каза, че било опасно да се ходи там. Та се чудя с тея нови чорапи дали не ме застрашава нещо???

                                                 image



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kunkata
Категория: Други
Прочетен: 506026
Постинги: 348
Коментари: 580
Гласове: 373
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930